parallax background

VEELGESTELDE VRAGEN

FAQ

 

VEELGESTELDE VRAGEN

FAQ

 
1Ik wil graag een mix van broodjes bestellen. Hoeveel broodjes heb ik nodig voor mijn gezelschap?
Voor wat betreft de zachte bolletjes (categorie: Simpel):

Uit ervaring weten wij dat de één twee broodjes eet en de ander drie. Je kunt dus rekenen met een gemiddelde van 2,5 broodjes per persoon. Zitten er veel grote eters tussen, reken dan met 3 broodjes per persoon. Bestel je niet alleen broodjes, maar neem je er voor iedereen ook nog een lekkere salade bij? Dan moeten 1 à 2 broodjes per persoon genoeg zijn. Houd wel in gedachten dat jij uiteindelijk degene bent die dit het best kan inschatten, want jij kent jouw gezelschap beter dan wij. Het aantal van gemiddeld 2,5 broodjes per persoon is dan ook slechts een richtlijn. Als je twijfelt, kunnen we je altijd adviseren. Stuur in dat geval even een e-mail naar info@smeerem.nl, dan helpen we je graag!

Voor wat betreft de luxe broodjes/ baguettes:

Daar leert dat voor de meeste gezelschappen 1 broodje genoeg is. Zitten er grote eters bij, dan kom je met 1,5 broodje over het algemeen goed weg. Wij serveren geen halve broodjes. Wanneer u voor meerdere personen bestelt en u wilt beiden een helft ve broodje kunt u bij de opmerkingen het verzoek doen om het broodje doormidden te snijden. Mits goed aangegeven worden deze dan ook apart verpakt.
2Ik wil graag een half broodje bestellen…kan dat?
Wij maken geen halve broodjes! Wanneer u voor meerdere personen bestelt en u wilt beiden een helft van een broodje kunt u bij de opmerkingen het verzoek doen om het broodje doormidden te snijden. Mits goed aangegeven worden deze dan ook apart verpakt.
3Waarom is jullie kip zo lekker?
Buiten het feit dat we goed en scheutig marineren en een dag gekoeld laten intrekken… Wij werken met (Halal) kippendij. Dit heeft een klein beetje vet waardoor het ideaal geschikt is om lang te garen daar waar filet snel hard en taai wordt. Na een paar uur langzaam garen en sudderen waarin de sappen nog beter in het vlees trekken is de kip super mals en vol van smaak.
4Werken jullie met Halal producten?
Onze kip is Halal. Daarnaast hebben we een groot verschillende soorten beleg, van tonijn tot houmous. Kijk op onze bestellijst bij de info welke vleessoorten Halal zijn.
5Mijn postcodegebied valt niet binnen jullie bezorg-gebied. Kan ik toch een bestelling plaatsen?
Alleen bestellingen boven de 100,- Euro en minimaal 24 uur van tevoren.

Als je een bestelling plaatst voor een postcode die buiten ons bezorggebied valt, wordt als verzendmethode automatisch ‘Afhalen’ aangekruist. Je kunt in dat geval het beste even een e-mail sturen naar info@smeerem.nl. Wij kunnen dan bekijken of wij de bestelling kunnen bezorgen en of we jouw postcode misschien zelfs aan ons bezorggebied willen toevoegen. Let op: als je ons niet contacteert, gaan wij er vanuit dat je de bestelling komt afhalen!
6Kan ik een nabestelling plaatsen?
Je kunt een nabestelling plaatsen via onze website. Dit kan tot maximaal een half uur ná je eerste bestelling!! Wanneer je nabestelling niet het benodigde minimale bestelbedrag telt, kies dan bij het bestellen voor de optie “AFHALEN”. In het opmerkingenveld van de bestelling kun je aangeven dat de bestelling tegelijkertijd met jouw andere bestelling bezorgd mag worden. Let er wel op dat je de nabestelling op tijd plaatst (tijden worden geregistreerd). Ben je te laat met het doorgeven van de nabestelling en is de bezorger al de deur uit met jouw eerste bestelling, dan heb je bij een reeds betaalde nabestelling onder het minimale bestelbedrag pech gehad en zul je je nabestelling zelf op moeten komen halen!
parallax background

FEITJES EN WEETJES

SMEER'EM

 
1(Hoe) kan ik mijn bestelling annuleren?
Dit kan alleen bij grote bestellingen/vergaderlunches die via mail zijn aangevraagd. Je kunt jouw bestelling tot 24 uur voor levering annuleren door een e-mail te sturen naar info@smeerem.nl
2Ik wil graag een offerte aanvragen kan dat?
Je kunt jouw offerteaanvraag sturen naar info@smeerem.nl Probeer zoveel mogelijk informatie mee te sturen: het aantal personen, de leverdatum, het tijdvak van levering, het afleveradres, de producten die je wilt bestellen en eventuele bijzonderheden. De aanvraag dient minimaal 5 werkdagen voor de leverdatum bij ons binnen te zijn.
3Kan ik een bestelling op rekening plaatsen?
Als je een e-mail stuurt naar info@smeerem.nl dan nemen wij contact met je op over de mogelijkheden.
4Hebben jullie een allergenenkaart?
Je kunt onze allergenenkaart hier vinden.

Wij werken met verschillende producten in onze keuken en kunnen ondanks hoge hygiëne kruisbestuiving niet uitsluiten. Wanneer je een ernstige allergie hebt voor één van onze producten adviseren we je niet bij ons te bestellen!
5Verzorgen jullie ook catering?
Sterker, daar ligt onze basis en vinden wij meer dan leuk om te doen. Als je een e-mail stuurt naar info@smeerem.nl, dan kunnen we samen de mogelijkheden bekijken.
6Ik heb jullie een e-mail gestuurd. Wanneer kan ik een reactie verwachten?
Je krijgt zo snel mogelijk antwoord op jouw vraag, in principe dezelfde dag nog. Tenzij je echt een heel ingewikkelde vraag hebt gesteld, dan kan dit een dag later zijn.

WIJ SMEREN 'EM

Allergenen informatie
Heeft u een allergie of bent u allergisch voor bepaalde ingredienten? Download hier onze allergenen informatie.